zamówienie na:

Opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego uzdatniania i higienizacji wody w technologii mikrofiltracji membranowej w Zakładzie Uzdatniania Wody PWiK Jarosław

zamawiający: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Jarosławiu Sp. z o.o.
tryb zamówienia: Przetarg Nieograniczony
nr sprawy:
wartość: do 60000 EURO
termin składania ofert: 22 stycznia 2007  10:00
wynik postępowania: L.dz.DTe/ 410 /2007 Jarosław, dnia 30 stycznia 2007r. OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY. Dot.: Postępowania o wartości nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 EURO prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na opracowanie dokumentacji projektowej pn.: „Projekt budowlany i projekt wykonawczy uzdatniania i higienizacji wody w technologii mikrofiltracji membranowej w Zakładzie Uzdatniania Wody PWiK Jarosław Sp. z o.o.”. Na podstawie art. 92 ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Jarosławiu Sp. z o.o., 37-500 Jarosław, ul. Tarnowskiego 28, informuje, że w wyniku przetargu nieograniczonego ogłoszonego na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych pod nr OWP/2007/01/10-1488832 w dniu 10-01-2007 r, na tablicy ogłoszeń PWiK Jarosław Sp. z o.o. oraz na stronie internetowej www.pwik-jaroslaw.pl na wybór Wykonawcy dokumentacji projektowej pn.: „Projekt budowlany i projekt wykonawczy uzdatniania i higienizacji wody w technologii mikrofiltracji membranowej w Zakładzie Uzdatniania Wody PWiK Jarosław Sp. z o.o.” , jako najkorzystniejszą ofertę wybrano ofertę Nr 1 złożoną przez EKOSYSTEM Sp. z o.o., ul. Tuchowska 25 A, 33-100 Tarnów, w której zaoferowano cenę 145 729,00,- zł brutto. Wybrana oferta okazała się ofertą najkorzystniejszą w świetle przyjętych dla przedmiotowego postępowania kryteriów tj. uzyskała najniższą cenę.  




L.dz.DTe/ 176 /2007 Jarosław, dnia 10-01-2007r.

Ogłoszenie

dla postępowania o wartości nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 EURO prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego

Na opracowanie dokumentacji pn.:
“Projekt budowlany i projekt wykonawczy uzdatniania i higienizacji wody w technologii mikrofiltracji membranowej w Zakładzie Uzdatniania Wody PWiK Jarosław”.
I.NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO :
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Jarosławiu Sp. z o.o.
37-500 Jarosław
ul. Tarnowskiego 28
tel. (016) 6216266, 6212917 fax. (016) 6216266

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zwanej dalej ustawą pzp.
III. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI ORAZ ADRES
STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SIWZ.
Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami są:
Pani Anna Potoczny i Pan Marek Ner - Dział Techniczny PWiK Jarosław Spółka z o.o., ul. Tarnowskiego 28, 37-500 Jarosław w godz. 8ºº - 14ºº tel. (0-16) 621-62-66, 621-29-17 wew. 42, e-mail: dte@pwik-jaroslaw.pl oraz
Pan Zbigniew Mazur – Kierownik Działu Produkcji Wody PWiK Jarosław Spółka z o.o., Munina 384, 37-500 Jarosław w godz. 8ºº - 14ºº tel. (0-16) 621-27-10,
e-mail: bioeko@pro.onet.pl
SIWZ można uzyskać w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w Jarosławiu Sp. z o.o., 37-500 Jarosław, ul. Tarnowskiego 28 – Dział Techniczny w godz. 8.00 – 14.00 lub przesyłką pocztową , po uprzednim pisemnym zgłoszeniu zapotrzebowania .
SIWZ dostępna będzie na stronie internetowej: www.pwik-jaroslaw.pl
SIWZ jest bezpłatna.

IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego uzdatniania i higienizacji wody w technologii mikrofiltracji membranowej w Zakładzie Uzdatniania Wody PWiK Jarosław.
Projektowany system ma na celu poprawę jakości wody pitnej dla miasta Jarosławia uzdatnianej w ZUW Jarosław w dotychczasowej, tradycyjnej technologii (koagulacja, filtracja w filtrach poziomych piaskowych ciśnieniowych i dezynfekcja chlorem gazowym).
Z uwagi na stale pogarszające się parametry mikrobiologiczne wody surowej pobieranej z rzeki San, obecna technologia uzdatniania wody nie zabezpiecza wymaganych parametrów mikrobiologicznych wody uzdatnionej, w tym 100 % redukcji bakterii z grupy Clostridium.
Zamawiający wymaga aby zaprojektować system mikrofiltracji membranowej o wydajności 450 m3/h wody oczyszczonej.
Projektowany system mikrofiltracji membranowej należy włączyć w istniejący ciąg technologiczny ZUW Jarosław z umieszczeniem instalacji w całości w istniejących pomieszczeniach budynku filtrów piaskowych na II kondygnacji ( obecnie skład żwirku filtracyjnego ). Jest to obiekt o powierzchni zabudowy 376 m2 i kubaturze 3459,5 m3, dwupiętrowy, czteropoziomowy. Konstrukcja obiektu – szkielet żelbetowy wypełniony cegłą silikatową. Fundament skrzyniowy, żelbetowy. Strop i stropodach z płyt kanałowych. Wysokość całkowita obiektu 10,50 m. Obiekt wyposażony jest w instalację elektryczną siłową, oświetleniową, AKPiA, wod. -kan., co, instalację technologiczną filtrów piaskowych. System ma pracować w sposób ciągły, we współpracy z istniejącymi urządzeniami ZUW. Zamawiający nie dopuszcza rozbudowy istniejącego budynku filtrów piaskowych oraz budowy nowych pomieszczeń na potrzeby nowej instalacji.
Zaprojektować należy system, w którym zastosowana technologia mikrofiltracji membranowej jak i zasadnicze elementy składowe zostały wdrożone i sprawdzone w eksploatowanych systemach uzdatniania wody w krajach UE na komunalnych stacjach uzdatniania wody o wielkości minimum 100 m3/h. System powinien posiadać własną automatykę sterującą wszystkimi procesami mikrofiltracji, płukania, regeneracji, oczyszczenia bez demontażu i wykonania testu integralności. Szafa sterująca powinna posiadać wyświetlacz ze schematem (tablicą synoptyczną) pracy “on line” systemu oraz posiadać możliwość przesyłu wszystkich sygnałów do istniejącego systemu komputerowego sterowania procesami technologicznymi w ZUW Dolny.
Proces filtracji musi być procesem ciśnieniowym (w zakresie 0,4 – 3,0 bar) z filtracją “od zewnątrz do wewnątrz” kapilary membranowej w celu uniknięcia konieczności budowy dodatkowej infrastruktury oraz zapobieżeniu powstawania martwych stref w modułach po stronie filtratu oraz wykluczenia kontaktu wody surowej z filtratem w trakcie procesów obmywania lub czyszczenia chemicznego modułów.
Projektowany system mikrofiltracji musi wykorzystywać modułową konstrukcję jednostek filtracyjnych co spowoduje łatwą i ekonomiczną wymianę uszkodzonych membran oraz umożliwi łatwą zmianę wydajności.
Rozwiązanie projektowe powinno uwzględniać pracę systemu mikrofiltracji w wariantach:

możliwość pracy systemu mikrofiltracji z pominięciem procesu koagulacji a utrzymaniem procesu filtracji na filtrach piaskowych,

możliwość pracy systemu mikrofiltracji z pominięciem procesu filtracji na filtrach piaskowych a utrzymaniem procesu koagulacji,

możliwość pracy systemu mikrofiltracji z pominięciem procesu filtracji na filtrach piaskowych i procesu koagulacji.
Dobrane w projekcie urządzenia systemu powinny być dopuszczone do kontaktu z wodą pitną i bezwzględnie posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny w tym zakresie.
Dane do projektowania:

Parametry wody surowej po koagulacji:
Mętność: 5 NTU
pH: 6,5 – 8,1
Temperatura: od 0,5 °C w okresie zimowym do 25 °C w okresie letnim
Ilość bakterii z grupy Clostridium: do 3 000 kolonii w 100 ml wody
Przepływ: 470 m3/h

Parametry wody po filtracji membranowej:
Mętność: poniżej 0,1 NTU
Wskaźniki mikrobiologiczne:
Bakterie Coli, Clostridia: 0
Guardia Cysty: > 6 log redukcji
Cryptosporidium : > 6 log redukcji
Wirusy MS-2: 0,5 do 3 log redukcji
Projekty winny obejmować wszystkie branże:

Budowlano - konstrukcyjna (przejścia rurociągów przez stropy, konstrukcje wsporcze, sprawdzenie nośności stropów, itp.) – część opisowa, obliczeniowa i rysunkowa

Technologiczna – część opisowa i rysunkowa

Instalacyjna (podłączenie systemu do istniejących instalacji i rurociągów) - część opisowa i rysunkowa

Elektryczna i automatyki (zasilanie, sygnalizacja i sterowanie) - część opisowa i rysunkowa

Wytyczne dla Wykonawcy dotyczące organizacji robót w celu zapewnienia nieprzerwanej pracy ZUW w trakcie wykonania systemu filtracji membranowej.

Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż

Część kosztorysowa:
- opis technologiczny oraz specyfikacja materiałowa i robót
- przedmiar robót we wszystkich branżach
- kosztorys Inwestorski
8. Dokumentacja projektowa winna posiadać niezbędne uzgodnienia
Dla prawidłowego wykonania prac niezbędna jest wizja lokalna projektantów na stacji ZUW i pobranie materiałów od Inwestora dotyczących istniejącej technologii i danych dotyczących budynku filtrów piaskowych.

V. INFORMACJE O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
VI. INFORMACJE O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERT WARIANTOWYCH

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Wymagany termin wykonania zamówienia - 10-04-2007r.

VIII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy pzp oraz niniejszej specyfikacji, tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj ;
a) wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia wykonał co najmniej jeden projekt budowlany i wykonawczy ujęcia wody z
pompownią wody surowej lub pompowni wody uzdatnionej lub węzła koagulacji lub
węzła filtracji lub kompletną stację uzdatniania wody, o wydajności minimum
100 m3/h., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu .
Należyte wykonanie zamówień musi być potwierdzone: referencjami inwestorów lub
protokołami końcowego odbioru itp.
b) wykonawca musi mieć do dyspozycji co najmniej po 1 osobie posiadającej przygotowanie
zawodowe( uprawnienia do projektowania) upoważniające do wykonywania projektów w
branży sanitarnej, branży budowlanej i branży elektrycznej, należące do Izby Inżynierów
Budownictwa.
1.Projektant branży sanitarnej- co najmniej 3 lata doświadczenia
zawodowego popartego posiadaniem uprawnień do
projektowania w zakresie instalacji sanitarnych i aktualną
przynależność do Polskiej Izby Inżynierów
Budownictwa.
2.Projektant branży budowlanej – co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
popartego posiadaniem uprawnień budowlanych do
projektowania branży konstrukcyjno-budowlanej
i aktualną przynależność do Polskiej Izby
Inżynierów Budownictwa.
3.Projektant branży elektrycznej i AKPiA – co najmniej 3 lata doświadczenia
zawodowego popartego posiadaniem
uprawnień budowlanych do projektowania
urządzeń i instalacji energetycznych
i aktualną przynależność do Polskiej Izby
Inżynierów Budownictwa.
UWAGA: Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień do
projektowania dla tego typu projektów.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia.
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły “spełnia” – “nie spełnia”. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
Wykonawcy dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, zgodnie z Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz U Nr 87 poz. 605) złożą następujące dokumenty i wypełnione formularze:
1. Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy pzp wraz z oświadczeniem ,że
wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
ustawy pzp - zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ;
2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3. wykaz projektów opracowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wielkością projektowi stanowiącemu przedmiot zamówienia, z podaniem ich zakresu rzeczowego( podanie wydajności ), wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że projekty te zostały wykonane należycie;- zgodnie z załącznikiem
Nr 2 do SIWZ
4. informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników i liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ;
5. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia ( przebieg kariery
zawodowej ) i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu
wykonywanych przez nich czynności;- zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ ;
6.dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, dokumenty wymienione w punktach 1,2, 4 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę.
Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty.
Przy ocenie spełnienia warunków udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie Wykonawcy.

Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. IX 2, – składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty, o których mowa wyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp.
IX. INFORMACJA DOTYCZĄCA WADIUM
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
X. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
Kryterium oceny ofert jest najniższa cena. Znaczenie kryterium - 100 %.
XI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w Jarosławiu
Sp. z o.o., 37-500 Jarosław , ul. Tarnowskiego 28 , w sekretariacie – pokój 102 do dnia 22-01-2007r do godz. 1000
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22-01-2007r o godz.1030 w Przedsiębiorstwie Wodociągów
i Kanalizacji w Jarosławiu Sp. z o.o., 37-500 Jarosław , ul. Tarnowskiego 28 , w świetlicy – pokój 104 .
XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin związania ofertą 30 dni.
XIII. INFORMACJA O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
XIV. INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO
SYSTEMU ZAKUPÓW
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
XV. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.

Ogłoszenie o przetargu (66kB) plik

specyfikacja_zamowienia (296kB) word

metryczka


Opublikował: Adam Lis (10 stycznia 2007, 12:11:02)

Ostatnia zmiana: Adam Lis (30 stycznia 2007, 13:33:20)
Zmieniono: roz1

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1774