zamówienie na:

Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Narutowicza w Jarosławiu i robotami towarzyszącymi

zamawiający: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Jarosławiu Sp. z o.o.
tryb zamówienia: przetargu nieograniczonego
nr sprawy:
wartość: wartości szacunkowej do 5 150 000,- EURO
termin składania ofert: 8 października 2008  10:00
wynik postępowania: Jarosław, dnia 13 października 2008 r. O g ł o s z e n i e Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Jarosławiu Sp. z o.o. 37-500 Jarosław, ul. Tarnowskiego 28, informuje, że w wyniku przetargu nieograniczonego ogłoszonego w dniu 24.09.2008r. na tablicy ogłoszeń PWiK Jarosław Sp. z o.o. oraz na stronie internetowej www.pwik-jaroslaw.pl na realizację inwestycji pn.: \"Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Narutowicza w Jarosławiu i robotami towarzyszącymi”, Komisja Przetargowa, powołana przez Prezesa Zarządu PWiK Jarosław Sp. z o.o., zaproponowała jako najkorzystniejszą w świetle przyjętego w SIWZ kryterium, ofertę złożoną przez WODO-GAZ Józef Słota, 37-200 Przeworsk, ul. Krakowska 23 za cenę 71 406,84,- zł brutto, tj. z podatkiem VAT 22 % i terminem realizacji 15.12.2008r., którą to propozycję Kierownik Zamawiającego zatwierdził. W postępowaniu o udzielenie zamówienia na realizację inwestycji jw. oferty złożyli następujący Wykonawcy : Oferta Nr 1 – „WODO - GAZ” Józef Słota, ul. Krakowska 23, 37-200 Przeworsk; Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert : Oferta Nr 1; Liczba pkt w kryterium :cena oferty –500; Punkty razem – 500;  




                                                                               Jarosław, dnia 24 września 2008r.
 
OGŁOSZENIE
 
            Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Jarosławiu Sp. z o.o., ul. J. Tarnowskiego 28, 37-500 Jarosław, tel. 6212917, fax 6216266, ogłasza rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej do 5 150 000,- EURO.
Powyższe jest zamówieniem sektorowym zgodnie z art. 132 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29-01-2004r z póżn. zm..
Postępowanie nie podlega przepisom Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29-01-2004r. (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) – art. 133 i będzie prowadzone w oparciu o Regulamin Udzielania Zamówień Sektorowych przez PWiK Jarosław Sp. z o.o., który jest dostępny na stronie internetowej PWiK Jarosław Sp. z o.o. www.pwik-jaroslaw.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn. "Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Narutowicza w Jarosławiu i robotami towarzyszącymi”
Przedmiot zamówienia jest następujący:
włączenie nowej sieci wodociągowej z rur PE do istniejącej sieci wodociągowej Ø 200 mm żel.  w ul. Kasprowicza w węźle W1 zgodnie z schematem montażowym zawartym w dokumentacji projektowej,wykonanie nowej sieci wodociągowej z rur PE 100 SDR – 17 Ø 90/5,4 mm,  na ciśnienie 10 barów, łączonych przez zgrzewanie doczołowe o długości 89 mb, Przekroczenie ul. Kasprowicza podwiertem w rurze  ochronnej Ø 160/9,5 mm PE 90 SDR-11 o długości L=10,50 m- zgodnie z dokumentacja techniczną, nowa sieć wodociągowa uzbrojona jest w hydrant nadziemny Ø 80 mm produkcji polskiej Jafar. Montaż hydrantu zgodnie ze schematem montażowym zawartym w dokumentacji, wykonanie na nowej sieci wodociągowej studni odwadniającej z kręgów betonowych  Ø 1200 mm z płytą żelbetową i włazem żeliwnym typu ciężkiego, węzły wykonać zgodnie ze schematami montażowymi zawartymi w dokumentacji projektowej. W węzłach stosować zasuwy żeliwne, kołnierzowe, klinowe, z miękkim uszczelnieniem produkcji Hawle z obudową teleskopową i skrzynką żeliwną, trójniki żeliwne kołnierzowe, łączniki żeliwne kołnierzowe,
wykonanie nowego przyłącza od węzła W2 do budynku Nr 5 i 3 przy  ul. Narutowicza o długości L=8,50 mb z rur PE-100 SDR 17 PN-10 o średnicy      Ø 40/2,4 mm. Włączenie do nowej sieci wodociągowej poprzez opaskę nawiertną Hawle  Ø 90/1i1/4” wraz z  zasuwą Hawle DN 32 wyposażoną w obudowę teleskopową oraz  skrzynkę do zasuw. Połączenie nowego przyłącza z istniejącą instalacją w budynkach Nr 5 i Nr 3 wykonać z rur stalowych ocynkowanych. Wykonanie nowych podejść wodomierzowych wraz z zaworami antyskażeniowymi EA i filtrami.wykonanie nowego przyłącza od węzła W3 do budynku Nr 7 przy ul. Narutowicza o długości L=12 mb z rur PE-100 SDR 17 PN-10 o średnicy Ø 32/2,3 mm. Włączenie do nowej sieci  wodociągowej poprzez opaskę nawiertną Hawle Ø 90/1” wraz z  zasuwą Hawle DN 25 wyposażoną w obudowę teleskopową oraz  skrzynkę do zasuw. Połączenie nowego przyłącza z  istniejącą instalacją w budynku Nr 7 wykonać z rur stalowych ocynkowanych. Wykonanie  nowego podejścia wodomierzowego wraz z zaworem antyskażeniowym EA i filtrem.
wykonanie nowego przyłącza od węzła W4 do budynku Nr 8 przy ul. Narutowicza o długości  L=17,50 mb z rur PE-100 SDR 17 PN-10 o średnicy Ø 40/2,4 mm i o długości L=5 mb z rur  PE-100 SDR 17 PN-10 o średnicy Ø 32/2,3 mm. Włączenie do nowej sieci wodociągowej  poprzez opaskę nawiertną Hawle Ø 90/1i1/4” wraz z  zasuwą Hawle DN 32 wyposażoną w      obudowę teleskopową oraz skrzynkę do zasuw. Połączenie nowego przyłącza z istniejącą  instalacją w budynku Nr 8 wykonać z rur stalowych ocynkowanych. Wykonanie nowego podejścia  wodomierzowego wraz z zaworem antyskażeniowym EA i filtrem. wykonanie nowego przyłącza od węzła W9 do budynku Nr 6 przy  ul. Narutowicza o długości L=5 mb z rur PE-100 SDR 17 PN-10 o średnicy  Ø 32/2,3 mm. Włączenie do nowego wodociągu poprzez trojak. Połączenie     nowego przyłącza z istniejącą instalacją w budynku Nr 6 wykonać z  rur stalowych ocynkowanych. Wykonanie nowego podejścia wodomierzowego wraz z  zaworem antyskażeniowym EA i filtrem. wykonanie nowego przyłącza od węzła W5 do budynku Nr 9 przy  ul. Narutowicza o długości L=8,50 mb z rur PE-100 SDR 17 PN-10 o średnicy      Ø 32/2,3 mm. Włączenie do nowej sieci wodociągowej poprzez opaskę nawiertną Hawle  Ø 90/1” wraz z  zasuwą Hawle DN 25 wyposażoną w obudowę teleskopową oraz skrzynkę do zasuw. Połączenie nowego przyłącza z istniejącą instalacją w budynku Nr 9   wykonać z rur stalowych ocynkowanych. Wykonanie nowego podejścia  wodomierzowego wraz z zaworem antyskażeniowym EA i filtrem. wykonanie nowego przyłącza od węzła W6 do budynku Nr 10 przy  ul. Narutowicza o długości L=11 mb z rur PE-100 SDR 17 PN-10 o średnicy  Ø 32/2,3 mm. Włączenie do nowej sieci wodociągowej poprzez opaskę nawiertną Hawle   Ø 90/1” wraz z  zasuwą Hawle DN 25 wyposażoną w obudowę teleskopową oraz  skrzynkę do zasuw. Połączenie nowego przyłącza z istniejącą instalacją w budynku Nr 10  wykonać z rur stalowych ocynkowanych. Wykonanie nowego podejścia  wodomierzowego wraz z zaworem antyskażeniowym EA i filtrem. wykonanie nowego przyłącza od węzła W7 do budynku Nr 11 przy      ul. Narutowicza o długości L=12 mb z rur PE-100 SDR 17 PN-10 o średnicy      Ø 32/2,3 mm. Włączenie do nowej sieci wodociągowej poprzez opaskę nawiertną Hawle   Ø 90/1” wraz z  zasuwą Hawle DN 25 wyposażoną w obudowę teleskopową oraz   skrzynkę do zasuw. Połączenie nowego przyłącza z istniejącą instalacją w budynku Nr 11   wykonać z rur stalowych ocynkowanych. Wykonanie nowego podejścia wodomierzowego wraz   z zaworem antyskażeniowym EA i filtrem.
Łączna długość przyłączy wodociągowych Ø 32-40 mm z rur PE 100 SDR-17 wynosi L = 51,50 mb: w tym Ø 32/2,3 mm - 25,50 mb i Ø 40/2,4 mm - 26 mb.
Wodomierze dostarczy Zamawiający – nie należy ujmować kosztów wodomierzy w ofercie przetargowej.
stosować trojaki żeliwne kołnierzowe produkcji krajowej - zgodnie z dokumentacją techniczną, częściowy demontaż istniejącego wodociągu z rur stalowych – zgodnie z dokumentacją projektową, zakorkowanie końcówek wodociągu stalowego pozostawionego w ziemi, zabezpieczenie skrzyżowań z istniejącym uzbrojeniem podziemnym- zgodnie z dokumentacją projektową, przywrócenie do stanu poprzedniego ul. Narutowicza po trasie sieci wodociągowej i przyłączy wodociągowych, przywrócenie do stanu poprzedniego terenu działek prywatnych po robotach wodociągowych, wykonanie organizacji ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami, zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót, zabezpieczenie dojazdów i dojść dla pieszych w rejonie prowadzenia robót, wykonanie badania stopnia zagęszczenia gruntu w wykopach po robotach wodociągowych w miejscach wskazanych losowo przez Zamawiającego, wykonanie prób szczelności nowej sieci wodociągowej i przyłączy wodociągowych, zapewnienie wykonania obsługi geodezyjnej przedmiotowej inwestycji
Uwagi do realizacji :
stopień zagęszczenia zasypu w wykopach po robotach wodociągowych prowadzonych w pasach drogowych – Is= 100 % w skali Proctora a w terenach pozostałych Is=98 % w skali Proctora, roboty prowadzić zgodnie z technologią opisaną w dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych oraz warunkami technicznymi wykonawstwa i odbioru robót z rur z tworzyw sztucznych oraz zgodnie z instrukcją montażu producenta rur.
Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonawstwa oraz warunki odbioru zawarte są w dokumentacji projektowej pn. ” Projekt budowlany  sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Narutowicza w Jarosławiu”,  przedmiarach robót, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót, Projekcie organizacji ruchu,  opracowanych przez Biuro Usług Projektowo-Sanitarnych inż. Ewa Nanuś, ul. Opalińskiego 23/50, 37-700 Przemyśl, , zatwierdzonej przez Starostę Jarosławskiego Decyzją pozwolenia na budowę Nr 604/2008  znak: AB.II-7351-684/08 z dnia 17-09-2008r .
Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonawstwa oraz warunki odbioru przyłączy wodociągowych do budynków nr 6 i 7zawarte są w dokumentacji projektowej pn. ” Projekt budowlany  przyłączy wody  dz. nr 1033, 1042  w ul. Narutowicza w Jarosławiu”.
Uwaga: przedmiar robót opracowany przez Projektanta należy traktować jako materiał pomocniczy przy opracowywaniu oferty .
Przedmiot zamówienia obejmuje również :
zorganizowanie i utrzymanie zaplecza budowy, przygotowanie i składanie w imieniu Zamawiającego wniosków o zajęcie pasa drogowego do Zarządców ul. Kasprowicza i ul. Narutowicza w Jarosławiu.
Wykonawca zobowiązuje się do zgłoszenia z 3 dniowym  wyprzedzeniem Właścicielom bądź Zarządcom działek wejścia w teren z robotami . W przypadku żądania przez właściciela działki odszkodowania, Wykonawca odwrotnie powiadomi o zaistniałym fakcie Zamawiającego w celu dokonania wizji w terenie przez biegłego do spraw wycen oraz wstępnego oszacowania szkód. Po zakończeniu robót w obecności właściciela bądź zarządcy działki, Wykonawcy, Inspektora Nadzoru oraz biegłego do spraw wycen zostanie spisany protokół szkód stanowiący podstawę do wypłacenia odszkodowania. Po zakończeniu robót Wykonawca jest zobowiązany do spisania protokołu  z Właścicielami bądź Zarządcami działek o przywróceniu terenu po robotach do stanu poprzedniego i  pozostawieniu sieci wodociągowej  na działce.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również wytyczenie trasy sieci wodociągowej, przyłączy wodociągowych, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej oraz przekazanie Zamawiającemu materiałów końcowych obejmujących dokumentacje geodezyjną wraz ze szkicami uzgodnionych przez inspektora nadzoru i kierownika budowy. Zlecenie obsługi geodezyjnej będzie obciążać Wykonawcę.
Zgodę na zajęcia pasa drogowego ulicy Kasprowicza i ul. Narutowicza dla wykonania sieci wodociągowej i przyłączy wodociągowych w pasie drogowym będzie załatwiał Wykonawca z upoważnienia Zamawiającego (przygotowywał i składał wnioski ) po wcześniejszym uzgodnieniu terminów zajęcia z Zamawiającym. Opłaty za zajęcie pasa drogowego oraz decyzje formalno-prawne ponosił będzie Zamawiający.
Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do spisania protokołu o przywróceniu terenu działek  i pasa drogowego ul. Kasprowicza i ul. Narutowicza po robotach związanych z budową sieci wodociągowej i przyłączy do stanu poprzedniego.
Przedmiot zamówienia jest określony w SIWZ dla w/w postępowania o udzielenie zamówienia,  którą można odebrać w formie dokumentacji w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 3 (Dział Techniczny) lub otrzymać przesyłką pocztową wraz z fakturą VAT, po uprzednim zgłoszeniu zapotrzebowania do Zamawiającego.
Koszt SIWZ w formie dokumentacji wynosi: 30,- PLN + podatek VAT 22 %,
słownie: trzydzieści złotych + podatek VAT 22 %
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)     posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek  posiadania  takich uprawnień;
2)    posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
       technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj ;
a)      wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia zrealizował w ramach wykonywanych przez siebie budów, jedną   inwestycję o zakresie:
     - przebudowa lub budowa sieci wodociągowej lub sieci kanalizacji tłocznej lub   
       podciśnieniowej lub sieci gazowej z rur z tworzyw sztucznych o średnicy Ø 90 mm lub większych prowadzonej w pasach drogowych, o długości min. 90 mb a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu.  
         Należyte wykonanie zamówień musi być potwierdzone: referencjami inwestorów lub protokołami końcowego odbioru itp.
b)      wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby posiadające przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy, należące do Izby Inżynierów Budownictwa:
      Kierownik budowy – co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego popartego posiadaniem  
uprawnień budowlanych w zakresie sieci wod.- kan. i aktualną przynależność do Polskiej   
      Izby Inżynierów  Budownictwa.
UWAGA: Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień budowlanych dla tego typu robót.
c)      Wykonawca musi posiadać lub mieć zapewniony dostęp (dzierżawa, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) do niżej podanych w pełni sprawnych jednostek sprzętu).

Lp. Typ i charakterystyka sprzętu Minimalna wymagana liczba jednostek 1. Koparko - ładowarka o poj.  łyżki 0,25 m³ z możliwością wykonywania wykopów do gł. 2,50m 1 2. Urządzenie do przewiertów lub przepychów 1 3. Samochód wyładunkowy 5-10 ton 1 4. Zagęszczarka 1 5. Ubijarka 1 6. Urządzenie do zgrzewania czołowego rur PE. 1

 
3)    znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
       zamówienia tj.:      
a)      posiadają środki obrotowe lub zdolność kredytową pozwalające na realizację zamówienia w wysokości co najmniej  50 % wartości ceny ofertowej,
b)      wykonawca osiągnął w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych-a jeśli okres  
prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, przychody netto (bez podatku VAT) ze sprzedaży minimum 200 000,-PLN,
c)      wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 25 000,- PLN.
4)    nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia” – „nie spełnia”. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ich oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków Wykonawcy winni przedłożyć dokumenty potwierdzające ich spełnienie wymienione w punkcie X  SIWZ tj.:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu wskazującego wyżej, należy do oferty załączyć pełnomocnictwo w oryginale do działania w imieniu oferenta.
    Data wystawienia odpisu lub data stwierdzenia jego aktualności - nie wcześniej niż 6 m-cy przed  upływem terminu składania ofert.
2. Informacja określająca przychody ogółem, wynik finansowy oraz zobowiązania i należności    ogółem z ostatnich trzech lat – zał. Nr 10 do SIWZ.
3. Wykaz inwestycji spełniających warunki jak w p-cie IX podpunkt 2a SIWZ zrealizowanych w    ostatnich 5-ciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z   dołączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wg załączonego do SIWZ wzoru – zał. Nr 3 SIWZ.
4. Oświadczenie - zał. Nr 4 SIWZ:
-            oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wszystkich warunków pkt IX SIWZ,
-            oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie pkt VIII SIWZ,
-            oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się ze SIWZ i przyjęciu jej bez uwag i zastrzeżeń.
5. Wyposażenie techniczne wg zał. Nr 5 SIWZ.
6. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz kopiami uprawnień i kopią dowodu aktualnej przynależności do Polskiej Izby
      Inżynierów Budownictwa ( dotyczy kierownika budowy ) oraz jakie będą zajmować stanowisko przy realizacji przedmiotu zamówienia – zał. Nr 6 do SIWZ. Należy dołączyć   życiorysy zawodowe osób realizujących zamówienie.
7. Oświadczenie o wysokości obrotu z ostatnich trzech lat wg zał. Nr 11 SIWZ.
8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę: 25 000,- zł.
9. Informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym
       wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków
       finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3
       miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SIWZ,
10. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej z tabelą elementów scalonych  w rozbiciu na poszczególne składniki kosztorysu R, S, M, Ko, Z, Kz, Razem, opracowany na podstawie dokumentacji  i przedmiaru robót dołączonego do SIWZ.
11. Oświadczenie Wykonawcy o podzleceniu części zakresu w ujęciu rzeczowym i finansowym robót będącego przedmiotem zamówienia podwykonawcy.
      W oświadczeniu należy podać zakres robót będący przedmiotem zamówienia, który   Wykonawca będzie wykonywał osobiście, a który będzie podzlecał podwykonawcy lub  podwykonawcom  zał. Nr 8 do SIWZ.
12. Oświadczenie Wykonawcy  o dokonaniu sprawdzenia zgodności dokumentacji technicznej z przedmiarem robót oraz o ujęciu w kosztorysie ofertowym wszystkich robót ujętych  dokumentacją i przedmiarami oraz niezbędnych do całościowego i prawidłowego wykonania  przedmiotu zamówienia – zał. Nr 9 do SIWZ.
13. Dowód wniesienia wadium.
14. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu  składania ofert;
15. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równorzędnego   
      zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w punkcie VIII w podpunktach 7-11 SIWZ. Data  wystawienia informacji – nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert.
16. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w  
      punkcie VIII w podpunkcie 12 SIWZ. Data wystawienia informacji – nie wcześniej
      niż 6 m-cy przed terminem składania ofert.
W przypadku dołączenia dokumentów innych niż oryginały winny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy np. zapis "poświadczone za zgodność z oryginałem" i podpis przedstawiciela Wykonawcy.
Gdy przedstawiona przez Wykonawcę  kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający będzie żądał przedstawienia oryginału dokumentu lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu.
Wymagany termin wykonania Zamówienia – 15-12-2008 r.
Przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3 000,-PLN (słownie : trzy  tysiące  złotych ).
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie są następujące:
Cena oferty – waga 100 %
Termin związania ofertą – 30 dni od daty złożenia ofert.
Oferty należy złożyć w siedzibie PWiK Jarosław Sp. z o.o., ul. Tarnowskiego 28 w terminie do dnia 08-10-2008r., godz. 1000 w pok. 102 (Sekretariat).
Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie PWiK Jarosław Sp. z o.o., ul. Tarnowskiego 28, w dniu
08-10-2008r. godz. 1030 w pok. 104 (Świetlica).
Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:
1.      inż. Anna Potoczny oraz mgr inż. Marek Ner - Dział Techniczny PWiK Jarosław Sp. z o.o. .,
                                                                                  nr tel. 0-16 6212917, fax 0-16 621-62-66,
                                                                                  pokój nr 3 w godz. od 8.00 do 14.00.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
 
 

metryczka


Opublikował: Tomasz Wojtaszek (24 września 2008, 09:44:46)

Ostatnia zmiana: Tomasz Wojtaszek (13 października 2008, 11:11:00)
Zmieniono: rozstrzygnięcie przetargu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1643