Odczyty liczników
Informujemy, że istnieje możliwość podawania stanu zużycia wody drogą mailową ma adres mailowy.stanlicznika@pwik-jaroslaw.plW treści wiadomości e-mail prosimy podać następujące informacje:
- imię i nazwisko
- dokładny adres
- numer kontrahenta (opcjonalnie - widoczny na fakturze)
- aktualny stan licznika
Wodomierze odczytywane są przez pracowników Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Jarosławiu Sp. z o.o. w jednomiesięcznych, dwumiesięcznych i kwartalnych odstępach (wynika to z okresów rozrachunkowych określonych w zawartej umowie).
Odczyty wykonywane są w dni robocze. Na życzenie Klienta pracownik odczytujący licznik winien okazać legitymację służbową ze zdjęciem. Jeżeli pracownik PWiK Jarosław Sp. z o.o. nie zastanie Klienta w domu, to pozostawi informację z prośbą o podanie odczytu.
Odczyty wykonywane są w dni robocze. Na życzenie Klienta pracownik odczytujący licznik winien okazać legitymację służbową ze zdjęciem. Jeżeli pracownik PWiK Jarosław Sp. z o.o. nie zastanie Klienta w domu, to pozostawi informację z prośbą o podanie odczytu.
W celu prawidłowego odczytu wodomierza należy podać wszystkie czarne cyfry odczytane od lewej strony liczydła, łącznie z zerami.
Informacje o stanie licznika można również zgłaszać telefonicznie do Działu Finansowo Administracyjnego pod numerem telefonu: 16 621 62 66 (wew. 114), 16 621 29 17 (wew. 114).
metryczka
Wytworzył: TomaszW (3 października 2011)
Opublikował: Tomasz Wojtaszek (3 października 2011, 08:38:35)
Ostatnia zmiana: Tomasz Wojtaszek (17 lutego 2016, 12:08:21)
Zmieniono: Tomasz W
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 14392