Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2006 |
zamówienie na: |
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji inwestycji pn.: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ DLA JAROSŁAWIA |
zamawiający: | Gmina Miejska Jarosław |
tryb zamówienia: | Przetarg Nieograniczony |
nr sprawy: | |
wartość: | poniżej 60000 euro |
termin składania ofert: | 14 listopada 2006 |
wynik postępowania: | Jarosław, dnia 29 listopada 2006 r. O g ł o s z e n i e Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Jarosławiu Sp. z o.o. 37-500 Jarosław, ul. Tarnowskiego 28 działając w imieniu Zamawiającego Gminy Miejskiej Jarosław na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, informuje, że w wyniku przetargu nieograniczonego ogłoszonego w dniu 25-10-2006r. na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych, tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Jarosławia i PWiK Jarosław Sp. z o.o. oraz na stronie internetowej www.pwik-jaroslaw.pl na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji inwestycji pn. Projekt Z/2.18/I/1.2/6/06 „Ochrona zasobów wodnych – kanalizacja sanitarna dla Jarosławia – etap 1-3” , Komisja Przetargowa, powołana przez Prezesa Zarządu PWiK Jarosław Sp. z o.o., zaproponowała jako najkorzystniejszą w świetle przyjętego w SIWZ kryterium, ofertę złożoną przez GRUPA INWESTOR Sp. z o.o., 35-326 Rzeszów, ul. Graniczna 1 b za cenę 83 795,70,- zł brutto, tj. z podatkiem VAT 22 %, którą to propozycję Kierownik Zamawiającego zatwierdził. Wybrana oferta okazała się ofertą najkorzystniejszą w świetle przyjętych dla przedmiotowego postępowania kryteriów tj. uzyskała najniższą cenę. |
Informacja ! Dodoatkowe materiały do pobrania ( zmiany do siwz)
UNIA EUROPEJSKA
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego
Jarosław, dnia 25-0-2006r.
Ogłoszenie
dla postępowania o wartości nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 EURO prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego Na:Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji inwestycji pn.:BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ DLA JAROSŁAWIA.
Kanał sanitarny w ulicach: Kruhel Pełkiński, Batalionów Chłopskich, Dolnoleżajska, Brodowicze, Stawki, Kulkowa, Górnoleżajska, Zacisze – etap I – III.
Projekt Z/2.18.I.1.2/6/06 “Ochrona zasobów wodnych-kanalizacja sanitarna dla Jarosławia – etap 1-3”
w ramach
Priorytetu 1 – Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów
I.NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO :
Gmina Miejska Jarosław
37-500 Jarosław
ul. Rynek 1
tel. (016) 6248700, 6248704 fax. (016) 6248765
Postępowanie w imieniu Zamawiającego na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Burmistrza Miasta Jarosławia prowadzi Przedsiębiorstwo Wodociągów
i Kanalizacji w Jarosławiu Sp. z o.o.
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
zwanej dalej ustawą pzp.
III. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI ORAZ ADRES
STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SIWZ.Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami są:
Pani Anna Potoczny i Pan Marek Ner - Dział Techniczny PWiK Jarosław Spółka z o.o., ul. Tarnowskiego 28, 37-500 Jarosław w godz. 8ºº - 14ºº tel. (0-16) 621-62-66, 621-29-17 wew. 42, e-mail: dte@pwik-jaroslaw.pl
SIWZ można uzyskać w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w Jarosławiu Sp. z o.o., 37-500 Jarosław, ul. Tarnowskiego 28 – Dział Techniczny w godz. 8.00 – 14.00 lub przesyłką pocztową wraz z fakturą VAT za SIWZ, po uprzednim pisemnym zgłoszeniu zapotrzebowania .
SIWZ dostępna będzie na stronie internetowej: www.pwik-jaroslaw.pl
Opłata za SIWZ wynosi 200,- zł + podatek VAT 22 %.
Płatność za SIWZ : gotówką w Kasie Przedsiębiorstwa lub przelewem na konto
Przedsiębiorstwa podane w fakturze VAT.IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
A.Opis przedmiotu zamówienia :
- przedmiot zamówienia polega na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji kanalizacji sanitarnej systemu mieszanego tj. podciśnieniowej, tłocznej i grawitacyjnej ujętej dokumentacją projektową pn. “Kanalizacja sanitarna dla Jarosławia. Kanał sanitarny
w ul. Kruhel Pełkiński, Batalionów Chłopskich, Dolnoleżajska, Brodowicze, Stawki, Kulkowa, Górnoleżajska, Zacisze – etap I do V.”
Realizacją objęty jest zakres etapu I do III.
Zakres rzeczowy nadzorowanych robót przedstawia się następująco :
ETAP I :
- wykonanie kanalizacji tłocznej z rur PE 100 SDR 17 o średnicy Ø 200/11,9 mm o długości 2539,2 mb,
- rurociąg tłoczny uzbrojony jest w studnie rewizyjne z kręgów betonowych Ø 1200 mm wraz z instalacją technologiczną, studnię rozprężną przy włączeniu do kolektora miejskiego, zespoły napowietrzająco-odpowietrzające – zgodnie z dokumentacją techniczną,
- rurociąg tłoczny wyprowadzony jest ze stacji próżniowo-tłocznej i włączony do kolektora “W” stanowiącego element sieci kanalizacji miejskiej,
ETAP II :
1. Wybudowanie pompowni próżniowo-tłocznej w skład której wchodzą:
- zbiornik podciśnieniowy stalowy o pojemności Vcz =16,0 m3 posadowiony na fundamencie żelbetowym z zamontowaniem pomp tłocznych,
- budynek pompowni podciśnieniowej z pompami próżniowymi. Jest to budynek niepodpiwniczony, parterowy w technologii tradycyjnej o powierzchni zabudowy 50,60 m2, powierzchni użytkowej 39,50 m2, kubaturze 177,10 m3. Budynek jest docieplony . Budynek wyposażony jest w instalację elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną, wentylację grawitacyjną, wentylację mechaniczną, ogrzewanie elektryczne. Wykończenie wewnętrzne budynku – zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną.
- filtr powietrza odlotowego w postaci otwartego zbiornika żelbetowego o wymiarach 5,40 m x 4,40 m z rusztem drewnianym i materiałem filtracyjnym,
- komora zasuw jako zamknięty podziemny zbiornik żelbetowy,
- zagospodarowanie terenu polegającego na wykonaniu ogrodzenia z siatki ocynkowanej powlekanej tworzywem o wys. 1,80 m na podmurówce betonowej i słupkach stalowych, z bramą wjazdową i furtką, placu manewrowego i chodnika na terenie ogrodzonym z kostki wibroprasowanej betonowej.
Cały teren wokół pompowni uporządkować, zniwelować i obsiać trawą –zgodnie z
projektem zagospodarowania.
2. Wykonanie instalacji technologicznej stacji próżniowo-tłocznej.
3. Wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej urządzenia technologiczne stacji próżniowo-
tłocznej.
4. Wykonanie instalacji AKPiA stacji próżniowo-tłocznej.
5. Wykonanie zasilania elektrycznego stacji próżniowo-tłocznej polegającego na wymianie
transformatora 110 kVA na 160 kVA i dobudowie rozłączniko-bezpiecznika w istniejącej
słupowej stacji transformatorowej, budowie linii kablowej n.n. o długości 460 m i układu
pomiarowego energii elektrycznej.
6. Doprowadzenie wody do budynku stacji próżniowo-tłocznej z rur PE 100 SDR 17 Ø 90/5,4
mm o długości 82,1 mb i z rur PE 80 SDR 17 Ø 40/3,7
mm o długości 84,3 mb. Włączeniedo miejskiej sieci wodociągowej. Uzbrojenie wodociągu – zgodnie z dokumentacją
techniczną.
7. Wykonanie kanalizacji podciśnieniowej z rur PE 80 SDR 13,6 o średnicy Ø 225/16,6 mm i
długości 835 mb.
8. Wykonanie kanalizacji podciśnieniowej z rur PE 80 SDR 13,6 o średnicy Ø 160/11,8 mm i
długości 1274,5 mb.
9. Wykonanie kanalizacji podciśnieniowej z rur PE 80 SDR 13,6 o średnicy Ø 110/8,1 mm i
długości 114,5 mb.
10. Wykonanie kanalizacji podciśnieniowej z rur PE 80 SDR 13,6 o średnicy Ø 90/6,7 mm i
długości 454,9 mb.
11. Uzbrojenie rurociągów podciśnieniowych stanowią zasuwy sekcyjne kołnierzowe z
obudową podziemną wyposażone w trzpienie przedłużające i skrzynki uliczne.
12. Rurociągi podciśnieniowe wyposażone są w studzienki żelbetowe prefabrykowane
o wymiarach 1,0 x 1,0 m wyposażone w zawory podciśnieniowe wraz z instalacją AKPiA.
13. Wykonanie kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC ( SDR 34, SN 8 ) o średnicy DN 200mm
klasy S i długości 132 mb oraz z rur PVC ( SDR 41, SN 4 ) o średnicy DN 200 klasy N i
długości 201 mb.
14.Wykonanie 76 szt. podłączeń domowych z rur PVC o średnicy DN 160 mm,
kielichowych, łączonych na uszczelkę, klasy N o łącznej długości 836 mb.
15. Wykonanie na kanalizacji sanitarnej studzienek z tworzywa sztucznego o średnicy
DN 425 mm – 15 szt. i DN 1000 mm - 4 szt. Jako przykrycie studzienek zastosować
włazy typu B 125 oraz D 400 – zgodnie z dokumentacją techniczną.
16. Wykonanie na kanalizacji sanitarnej studzienek podciśnieniowych o wymiarach 1,0 m x
1,0 m – 53 szt. Jako przykrycie studzienek zastosować włazy typu B 125 – zgodnie z
dokumentacją techniczną.
17. Wykonanie przełączenia do istniejącej sieci wodociągowej Ø 160 mm PVC 5 szt.
istniejących przyłączy wodociągowych o łącznej długości 10 mb.
ETAP III :
1. Wykonanie kanalizacji podciśnieniowej z rur PE 80 SDR 13,6 o średnicy Ø 160/11,8 mm i
długości 2791 mb.
2. Wykonanie kanalizacji podciśnieniowej z rur PE 80 SDR 13,6 o średnicy Ø 110/8,1 mm i
długości 760 mb.
3. Wykonanie kanalizacji podciśnieniowej z rur PE 80 SDR 13,6 o średnicy Ø 90/6,7 mm i
długości 1274,3 mb.
4. Uzbrojenie rurociągów podciśnieniowych stanowią zasuwy sekcyjne kołnierzowe z
obudową podziemną wyposażone w trzpienie przedłużające i skrzynki uliczne.
5. Rurociągi podciśnieniowe wyposażone są w studzienki żelbetowe o wymiarach
1,0m x 1,0 m wyposażone w zawory podciśnieniowe wraz z instalacją AKPiA – 90 szt.
Jako przykrycie studzienek zastosować włazy typu B 125 i D 400 – zgodnie z
dokumentacją techniczną.
6. Wykonanie kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC ( SDR 34, SN 8 ) o średnicy DN 200mm
klasy S i długości 1194,3 mb oraz z rur PVC ( SDR 41, SN 4 ) o średnicy DN 200 klasy N
i długości 1738,2 mb.
7. Wykonanie 213 szt. podłączeń domowych z rur PVC o średnicy DN 160 mm,
kielichowych, łączonych na uszczelkę, klasy N o łącznej długości 2110 mb.
8. Wykonanie na kanalizacji sanitarnej studzienek z tworzywa sztucznego o średnicy
DN 1000 mm - 139 szt. Jako przykrycie studzienek zastosować włazy typu B 125 oraz
D 400 – zgodnie z dokumentacją techniczną.
9. Wykonanie kompletnej przepompowni lokalnej “Pantoflarnia” wraz z zasilaniem
energetycznym zgodnie z dokumentacją techniczną.
10. Wykonanie rurociągu tłocznego od przepompowni lokalnej “Pantoflarnia” z rur PE 100
SDR 17 o średnicy Ø 90/5,4 mm i długości 296,1mb. N
a rurociągu tłocznym zabudowanajest studnia rozprężna.
11. Wykonanie kompletnej przepompowni przydomowej na posesji przy ul. Kruhel Pełkiński
Nr 14 wraz z zasilaniem energetycznym zgodnie z dokumentacją techniczną.
12. Wykonanie rurociągu tłocznego od przepompowni przydomowej na posesji przy ul.
Kruhel Pełkiński z rur PE 100 SDR 17 o średnicy Ø 63/3,8 mm i długości 96,6 mb. Na
rurociągu tłocznym zabudowany jest odpowietrznik.
Długości kanałów zestawione tabelarycznie:
Etap |
Tłoczny |
Podciśnieniowy |
Grawitacyjny | |||||
200 |
225 |
160 |
110 |
90 |
200 |
160 pwik |
160 pryw. | |
Etap I |
2539,2 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Etap II |
- |
835,0 |
1274,5 |
114,5 |
454,9 |
333,0 |
836,0 |
366,0 |
Etap III |
- |
- |
2791,0 |
760,0 |
1274,3 |
2932,5 |
2110,0 |
1022,0 |
Razem: |
2539,2 |
835,0 |
4065,5 |
874,5 |
1729,2 |
3265,5 |
2946,0 |
1388,0 |
Uwaga! Likwidacja zbiorników bezodpływowych /odpompowanie , zasypanie lub adaptacja na studzienki rewizyjne/ leżą po stronie właścicieli posesji.Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonawstwa oraz warunki odbioru zawarte są w dokumentacji projektowej pn. “Projekt budowlany. Kanalizacja sanitarna dla m.Jarosławia. Kanał sanitarny w ulicach: Kruhel Pełkiński, Batalionów Chłopskich, Dolnoleżajska, Brodowicze, Stawki, Kulkowa, Górnoleżajska, Zacisze”, przedmiarach robót, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót, projekcie organizacji ruchu i zabezpieczenia robót związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach Kruhel Pełkiński, Batalionów Chłopskich, Dolnoleżajska, Kulkowa, Górnoleżajska w Jarosławiu, opracowanej przez Kompleksowe Usługi Inżynieryjne S.A., 30-063 Kraków, Al. 3 Maja 7zatwierdzonej przez Starostę Jarosławskiego Decyzją pozwolenia na budowę Nr 128/2005 znak: AB.II-7351-81/05 z dnia 10-05-2005r oraz zatwierdzonej przez Wojewodę Podkarpackiego Decyzją pozwolenia na budowę Nr 26/2004 znak: R.X.A.-7111-J-2/36/04 z dnia 20-12-2004r. Przedmiotowa dokumentacja dostępna jest w siedzibie Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Jarosławiu Sp. z o.o., ul. Tarnowskiego 28, 37-500 Jarosław – Dział Techniczny oraz na stronie internetowej Przedsiębiorstwa www.pwik-jaroslaw.pl Wykonawca pełniąc funkcję Inspektora Nadzoru działa w granicach umocowania określonego przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994r Prawo Budowlane (Dz. U. Nr 89 z 1994r poz. 414 z późniejszymi zm.)
- Wykonawca pełniąc funkcję Inspektora Nadzoru zobowiązany jest do wykonywania
obowiązków, jakie ciążą na Inwestorze ( Zamawiającym ), a w szczególności do
Przestrzegania ustaleń zawartych w Umowie Nr Z/2.18/I/1.2/6/06/U/11/06 o
dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Projektu
Z/2.18.I.1.2/6/06 “Ochrona zasobów wodnych- kanalizacja sanitarna dla Jarosławia
etap 1-3” w ramach
Priorytetu 1 – Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu
konkurencyjności regionów Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju
Regionalnego 2004 – 2006,
- Wykonawca pełniąc funkcję Inspektora Nadzoru zobowiązany jest do wykonywania
ciążących na nim obowiązków w oparciu o “Podręcznik procedur wdrażania
Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego” z uwzględnieniem
wszystkich aktualizacji,
- Wykonawca pełniąc funkcję Inspektora Nadzoru jest obowiązany na etapie prowadzenia
robót budowlano – montażowych do:
- Prowadzenie ogólnego nadzoru nad realizacją robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem robót.
- Stałe uczestniczenie w naradach technicznych problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego.
- Organizowanie i prowadzenie rad budowy dla przedmiotowej inwestycji.
- Udzielaniu zgody na wykonanie robót dodatkowych po uprzedniej akceptacji Zamawiającego.
- Podejmowanie wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu.
- Prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z prawem budowlanym.
- Uczestniczenia w kontrolach prowadzonych przez Instytucję Pośredniczącą i inne organy kontrolujące proces inwestycyjny,
- Stałe konsultowanie i fachowe doradzanie na rzecz Zamawiającego.
- Współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawczą w okresie realizacji inwestycji.
- Podejmowanie czynności mających na celu ochronę interesów Zamawiającego.
- Nadzorowanie koordynacji robót prowadzonych przez wykonawcę robót.
- Prowadzenie sprawozdawczości zgodnie z zawartą Umową Nr Z/2.18/I/1.2/6/06/U/11/06 o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Projektu Z/2.18.I.1.2/6/06 “Ochrona zasobów wodnych- kanalizacja sanitarna dla Jarosławia etap 1-3” w ramach
Priorytetu 1 – Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu
konkurencyjności regionów Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju
Regionalnego 2004 – 2006 oraz w oparciu o “Podręcznik procedur wdrażania
Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego” z uwzględnieniem wszystkich aktualizacji,
- Przygotowywanie na podpis Zamawiającego niezbędnych sprawozdań i harmonogramów w terminach wynikających z zawartej z Instytucją Pośredniczącą Umowy jw. oraz z “Podręcznika procedur wdrażania Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego” z uwzględnieniem wszystkich aktualizacji,
- Sprawowanie nadzoru nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z Prawem Budowlanym oraz zasadami działania inspektora nadzoru, a w szczególności:
- Kontrola jakości wykonanych prac budowlano – montażowych, zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno – budowlanymi oraz zasadami bezpieczeństwa w toku budowy.
- Sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości wyników badań) dotyczących materiałów i urządzeń.
- Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania i wyceny robót.
- Kontrola jakości wykonanych prac.
- Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowywanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania.
- Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu bądź rzeczoznawców.
- Ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego wszystkich niezbędnych branż, posiadających uprawnienia i doświadczenie w nadzorowaniu inwestycji.
- Bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z projektantami, wykonawcą, dostawcami usług i towarów oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur w terminie 2 dni od momentu dostarczenia ich przez Wykonawcę.
- Bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji.
- Zorganizowanie i dokonanie przy współudziale Zamawiającego odbiorów częściowych i końcowego oraz protokolarne przekazanie Zamawiającemu zrealizowanego zakresu inwestycji.
- Sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez wykonawcę za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy.
- Opracowanie końcowego rozliczenia prac budowlano – instalacyjnych oraz inwestycji i wystawienia dowodów PT w terminie 20 dni od daty końcowego odbioru oraz przedłożenie Zamawiającemu oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę ewentualnych usterek stwierdzonych przy odbiorze.
Po zakończeniu robót budowlano – montażowych do:
- Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.
- Uczestniczenie w komisjach powołanych przez Zamawiającego do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi oraz sporządzenia protokołu ze spotkań komisji.
- Zawiadomienie wykonawcy robót o stwierdzonych wadach w ich robotach w okresie gwarancji rękojmi.
- Sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę w usunięciu usterek stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi.
V. INFORMACJE O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.VI. INFORMACJE O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERT WARIANTOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wymagany termin wykonania zamówienia - 30-06-2008r.VIII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy pzp oraz niniejszej specyfikacji, tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj ;
- wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat (licząc od dnia otwarcia ofert) nadzorował według
procedur wdrażania Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego
co najmniej jedną budowę sieci kanalizacji sanitarnej, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu .
Należyte wykonanie zamówień musi być potwierdzone: referencjami inwestorów, protokołami końcowego odbioru itp.
- wykonawca musi mieć do dyspozycji co najmniej po 1 osobie posiadającej przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania funkcji Inspektora Nadzoru w specjalności budowlanej, instalacyjnej; sanitarnej i elektrycznej należące do Izby Inżynierów Budownictwa oraz znające procedury wdrażania Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego
- Inspektor Nadzoru robót budowlanych – co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
popartego posiadaniem uprawnień budowlanych
branży konstrukcyjno-budowlanej i aktualną
przynależność do Polskiej Izby Inżynierów
Budownictwa.
- Inspektor Nadzoru robót instalacyjnych – co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
popartego osiadaniem uprawnień budowlanych w
zakresie sieci wod.-kan. i aktualną przynależność
do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
- Inspektor Nadzoru robót elektrycznych i AKPiA – co najmniej 2 lata doświadczenia
zawodowego popartego posiadaniem
uprawnień budowlanych energetycznych
i aktualną przynależność do Polskiej Izby
Inżynierów Budownictwa.UWAGA: Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień budowlanych dla tego typu robót.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia tj.:
- wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej .
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły “spełnia” – “nie spełnia”. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
Wykonawcy dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, zgodnie z Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz U Nr 87 poz. 605) złożą następujące dokumenty i wypełnione formularze:
1. Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy pzp wraz z oświadczeniem ,że
wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
ustawy pzp - zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ;
2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy p.z.p., tj. potwierdzające odpowiednio, że
w przypadku wykonawcy będącego:
a. osobą fizyczną – tej osoby fizycznej;
b. spółka jawna – wspólników;
c. spółką partnerską – partnerów lub członków zarządu;
d. spółką komandytową – komplementariuszy;
e. spółką komandytowo-akcyjną – komplementariuszy;
f. osobą prawną - urzędujących członków organu zarządzającego nie skazano prawomocnie
za przestępstwo opisane w w/w przypisie.
5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 9 ustawy pzp., tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł
zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności
podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
6. wykaz nadzorowanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością nadzorowanym robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że nadzory te zostały wykonane należycie;- zgodnie z załącznikiem
Nr 2 do SIWZ
7. informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników i liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ;
8. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia ( przebieg kariery
zawodowej ) i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu
wykonywanych przez nich czynności;- zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ ;
9.dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
10.sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez
biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią
odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców
nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów
określających obroty oraz zobowiązania i należności — za okres nie dłuższy niż
ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — za
ten okres;
11. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, dokumenty wymienione w punktach 1,2,3,4,5, 7, 10 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę.
Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty.
Przy ocenie spełnienia warunków udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w :
1) pkt. IX 2, 3, 5 – składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
2) pkt. IX 4 – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp.
Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.IX. INFORMACJA DOTYCZĄCA WADIUM
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
X. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
Kryterium oceny ofert jest najniższa cena. Znaczenie kryterium - 100 %.XI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w Jarosławiu
Sp. z o.o., 37-500 Jarosław , ul. Tarnowskiego 28 , w sekretariacie – pokój 102 do dnia 14-11-2006r do godz. 1000
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14-11-2006r o godz.1030 w Przedsiębiorstwie Wodociągów
i Kanalizacji w Jarosławiu Sp. z o.o., 37-500 Jarosław , ul. Tarnowskiego 28 , w świetlicy – pokój 104 do dnia 14-11-2006r.XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin związania ofertą 30 dni.XIII. INFORMACJA O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.XIV. INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO
SYSTEMU ZAKUPÓWZamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.XV. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJZamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
Uwagi dla pobierających pliki specyfikacji przetargu na wykonanie robót z internetu :
Plik specyfikacji siwz_roboty.doc o wielkości ok 100 Mb został spakowany w wielowolumenowym archiwum samorozpakowującym -( 11 plików od siwz_roboty.part01 - do siwz_roboty.part11) umieszczonym na serwerze ftp Przedsiębiorstwa. Dowolnym programem do pobierania z ftp ( np. Windows Commander , FTP Cute ) należy pobrać z serwera ftp do stworzonego wcześniej dowolnego katalogu pliki siwz_roboty.part01, siwz_roboty.part02, siwz_roboty.part03, ... do siwz_roboty.part11 ( szt 11) a następnie uruchomić ( otworzyć) plik siwz_roboty.part01 . Nastąpi samorozpakowanie archiwum i powstanie plik siwz_roboty.doc , który można otworzyć za pomocą programu MS Word
Ogłoszenie o przetargu (296kB)
specyfikacja_zamowienia (642kB)
metryczka
Opublikował: Adam Lis (25 października 2006, 14:20:41)
Ostatnia zmiana: Adam Lis (29 listopada 2006, 09:38:58)
Zmieniono: dod2
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1721