Ogłoszenie o zawarciu umowy z dnia 09-02-2007
L.dz.DTe/573/2007 Jarosław, dnia 09 lutego 2007r.
Ogłoszenie o zawarciu Umowy
w postępowaniu o wartości nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 EURO prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji inwestycji pn. Projekt Z/2.18/I/1.2/6/06 „Ochrona zasobów wodnych- kanalizacja sanitarna dla Jarosławia – etap 1-3”.
Nazwa i adres Zamawiającego
Nazwa: Gmina Miejska Jarosław
Postępowanie w imieniu Zamawiającego na podstawie pełnomocnictwa udzielonego
przez Burmistrza Miasta Jarosławia prowadzi Przedsiębiorstwo Wodociągów
i Kanalizacji w Jarosławiu Sp. z o.o., ul. Tarnowskiego 28
Adres pocztowy:
Miejscowość: Jarosław
Kod pocztowy: 37-500
Ulica : Rynek 1,
Tel. : (016)6248700, 6248704 Fax. : (016)6248765
Województwo: podkarpackie
Osoba upoważniona do kontaktów : Anna Potoczny, Marek Ner
Telefon: (016)621-62-66, (016)621-29-17
Fax: (016)621-62-66
e-mail: dte@pwik-jaroslaw.pl
Określenie przedmiotu zamówienia:
- przedmiot zamówienia polega na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji kanalizacji sanitarnej systemu mieszanego tj. podciśnieniowej, tłocznej i grawitacyjnej ujętej dokumentacją projektową pn. „Kanalizacja sanitarna dla Jarosławia. Kanał sanitarny
w ul. Kruhel Pełkiński, Batalionów Chłopskich, Dolnoleżajska, Brodowicze, Stawki, Kulkowa, Górnoleżajska, Zacisze – etap I do V.”
Realizacją objęty jest zakres etapu I do III.
Zakres rzeczowy nadzorowanych robót przedstawia się następująco :
ETAP I :
- wykonanie kanalizacji tłocznej z rur PE 100 SDR 17 o średnicy Ø 200/11,9 mm o długości 2539,2 mb,
- rurociąg tłoczny uzbrojony jest w studnie rewizyjne z kręgów betonowych Ø 1200 mm wraz z instalacją technologiczną, studnię rozprężną przy włączeniu do kolektora miejskiego, zespoły napowietrzająco-odpowietrzające – zgodnie z dokumentacją techniczną,
- rurociąg tłoczny wyprowadzony jest ze stacji próżniowo-tłocznej i włączony do kolektora „W” stanowiącego element sieci kanalizacji miejskiej,
ETAP II :
1. Wybudowanie pompowni próżniowo-tłocznej w skład której wchodzą:
- zbiornik podciśnieniowy stalowy o pojemności Vcz =16,0 m3 posadowiony na fundamencie żelbetowym z zamontowaniem pomp tłocznych,
- budynek pompowni podciśnieniowej z pompami próżniowymi. Jest to budynek niepodpiwniczony, parterowy w technologii tradycyjnej o powierzchni zabudowy 50,60 m2, powierzchni użytkowej 39,50 m2, kubaturze 177,10 m3. Budynek jest docieplony . Budynek wyposażony jest w instalację elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną, wentylację grawitacyjną, wentylację mechaniczną, ogrzewanie elektryczne. Wykończenie wewnętrzne budynku – zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną.
- filtr powietrza odlotowego w postaci otwartego zbiornika żelbetowego o wymiarach 5,40 m x 4,40 m z rusztem drewnianym i materiałem filtracyjnym,
- komora zasuw jako zamknięty podziemny zbiornik żelbetowy,
- zagospodarowanie terenu polegającego na wykonaniu ogrodzenia z siatki ocynkowanej powlekanej tworzywem o wys. 1,80 m na podmurówce betonowej i słupkach stalowych, z bramą wjazdową i furtką, placu manewrowego i chodnika na terenie ogrodzonym z kostki wibroprasowanej betonowej.
Cały teren wokół pompowni uporządkować, zniwelować i obsiać trawą –zgodnie z
projektem zagospodarowania.
2. Wykonanie instalacji technologicznej stacji próżniowo-tłocznej.
3. Wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej urządzenia technologiczne stacji próżniowo-
tłocznej.
4. Wykonanie instalacji AKPiA stacji próżniowo-tłocznej.
5. Wykonanie zasilania elektrycznego stacji próżniowo-tłocznej polegającego na wymianie
transformatora 110 kVA na 160 kVA i dobudowie rozłączniko-bezpiecznika w istniejącej
słupowej stacji transformatorowej, budowie linii kablowej n.n. o długości 460 m i układu
pomiarowego energii elektrycznej.
6. Doprowadzenie wody do budynku stacji próżniowo-tłocznej z rur PE 100 SDR 17 Ø 90/5,4
mm o długości 82,1 mb i z rur PE 80 SDR 17 Ø 40/3,7 mm o długości 84,3 mb. Włączenie
do miejskiej sieci wodociągowej. Uzbrojenie wodociągu – zgodnie z dokumentacją
techniczną.
7. Wykonanie kanalizacji podciśnieniowej z rur PE 80 SDR 13,6 o średnicy Ø 225/16,6 mm i
długości 835 mb.
8. Wykonanie kanalizacji podciśnieniowej z rur PE 80 SDR 13,6 o średnicy Ø 160/11,8 mm i
długości 1274,5 mb.
9. Wykonanie kanalizacji podciśnieniowej z rur PE 80 SDR 13,6 o średnicy Ø 110/8,1 mm i
długości 114,5 mb.
10. Wykonanie kanalizacji podciśnieniowej z rur PE 80 SDR 13,6 o średnicy Ø 90/6,7 mm i
długości 454,9 mb.
11. Uzbrojenie rurociągów podciśnieniowych stanowią zasuwy sekcyjne kołnierzowe z
obudową podziemną wyposażone w trzpienie przedłużające i skrzynki uliczne.
12. Rurociągi podciśnieniowe wyposażone są w studzienki żelbetowe prefabrykowane
o wymiarach 1,0 x 1,0 m wyposażone w zawory podciśnieniowe wraz z instalacją AKPiA.
13. Wykonanie kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC ( SDR 34, SN 8 ) o średnicy DN 200mm
klasy S i długości 132 mb oraz z rur PVC ( SDR 41, SN 4 ) o średnicy DN 200 klasy N i
długości 201 mb.
14.Wykonanie 76 szt. podłączeń domowych z rur PVC o średnicy DN 160 mm,
kielichowych, łączonych na uszczelkę, klasy N o łącznej długości 836 mb.
15. Wykonanie na kanalizacji sanitarnej studzienek z tworzywa sztucznego o średnicy
DN 425 mm – 15 szt. i DN 1000 mm - 4 szt. Jako przykrycie studzienek zastosować
włazy typu B 125 oraz D 400 – zgodnie z dokumentacją techniczną.
16. Wykonanie na kanalizacji sanitarnej studzienek podciśnieniowych o wymiarach 1,0 m x
1,0 m – 53 szt. Jako przykrycie studzienek zastosować włazy typu B 125 – zgodnie z
dokumentacją techniczną.
17. Wykonanie przełączenia do istniejącej sieci wodociągowej Ø 160 mm PVC 5 szt.
istniejących przyłączy wodociągowych o łącznej długości 10 mb.
ETAP III :
1. Wykonanie kanalizacji podciśnieniowej z rur PE 80 SDR 13,6 o średnicy Ø 160/11,8 mm i
długości 2791 mb.
2. Wykonanie kanalizacji podciśnieniowej z rur PE 80 SDR 13,6 o średnicy Ø 110/8,1 mm i
długości 760 mb.
3. Wykonanie kanalizacji podciśnieniowej z rur PE 80 SDR 13,6 o średnicy Ø 90/6,7 mm i
długości 1274,3 mb.
4. Uzbrojenie rurociągów podciśnieniowych stanowią zasuwy sekcyjne kołnierzowe z
obudową podziemną wyposażone w trzpienie przedłużające i skrzynki uliczne.
5. Rurociągi podciśnieniowe wyposażone są w studzienki żelbetowe o wymiarach
1,0m x 1,0 m wyposażone w zawory podciśnieniowe wraz z instalacją AKPiA – 90 szt.
Jako przykrycie studzienek zastosować włazy typu B 125 i D 400 – zgodnie z
dokumentacją techniczną.
6. Wykonanie kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC ( SDR 34, SN 8 ) o średnicy DN 200mm
klasy S i długości 1194,3 mb oraz z rur PVC ( SDR 41, SN 4 ) o średnicy DN 200 klasy N
i długości 1738,2 mb.
7. Wykonanie 213 szt. podłączeń domowych z rur PVC o średnicy DN 160 mm,
kielichowych, łączonych na uszczelkę, klasy N o łącznej długości 2110 mb.
8. Wykonanie na kanalizacji sanitarnej studzienek z tworzywa sztucznego o średnicy
DN 1000 mm - 139 szt. Jako przykrycie studzienek zastosować włazy typu B 125 oraz
D 400 – zgodnie z dokumentacją techniczną.
9. Wykonanie kompletnej przepompowni lokalnej „Pantoflarnia” wraz z zasilaniem
energetycznym zgodnie z dokumentacją techniczną.
10. Wykonanie rurociągu tłocznego od przepompowni lokalnej „Pantoflarnia” z rur PE 100
SDR 17 o średnicy Ø 90/5,4 mm i długości 296,1mb. Na rurociągu tłocznym zabudowana
jest studnia rozprężna.
11. Wykonanie kompletnej przepompowni przydomowej na posesji przy ul. Kruhel Pełkiński
Nr 14 wraz z zasilaniem energetycznym zgodnie z dokumentacją techniczną.
12. Wykonanie rurociągu tłocznego od przepompowni przydomowej na posesji przy ul.
Kruhel Pełkiński z rur PE 100 SDR 17 o średnicy Ø 63/3,8 mm i długości 96,6 mb. Na
rurociągu tłocznym zabudowany jest odpowietrznik.
Długości kanałów zestawione tabelarycznie:
Etap |
Tłoczny |
Podciśnieniowy |
Grawitacyjny | |||||
200 |
225 |
160 |
110 |
90 |
200 |
160 pwik |
160 pryw. | |
Etap I |
2539,2 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Etap II |
- |
835,0 |
1274,5 |
114,5 |
454,9 |
333,0 |
836,0 |
366,0 |
Etap III |
- |
- |
2791,0 |
760,0 |
1274,3 |
2932,5 |
2110,0 |
1022,0 |
Razem: |
2539,2 |
835,0 |
4065,5 |
874,5 |
1729,2 |
3265,5 |
2946,0 |
1388,0 |
Uwaga! Likwidacja zbiorników bezodpływowych /odpompowanie , zasypanie lub adaptacja na studzienki rewizyjne/ leżą po stronie właścicieli posesji.
Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonawstwa oraz warunki odbioru zawarte są w dokumentacji projektowej pn. „Projekt budowlany. Kanalizacja sanitarna dla m.Jarosławia. Kanał sanitarny w ulicach: Kruhel Pełkiński, Batalionów Chłopskich, Dolnoleżajska, Brodowicze, Stawki, Kulkowa, Górnoleżajska, Zacisze”, przedmiarach robót, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót, projekcie organizacji ruchu i zabezpieczenia robót związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach Kruhel Pełkiński, Batalionów Chłopskich, Dolnoleżajska, Kulkowa, Górnoleżajska w Jarosławiu, opracowanej przez Kompleksowe Usługi Inżynieryjne S.A., 30-063 Kraków, Al. 3 Maja 7zatwierdzonej przez Starostę Jarosławskiego Decyzją pozwolenia na budowę Nr 128/2005 znak: AB.II-7351-81/05 z dnia 10-05-2005r oraz zatwierdzonej przez Wojewodę Podkarpackiego Decyzją pozwolenia na budowę Nr 26/2004 znak: R.X.A.-7111-J-2/36/04 z dnia 20-12-2004r. Przedmiotowa dokumentacja dostępna jest w siedzibie Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Jarosławiu Sp. z o.o., ul. Tarnowskiego 28, 37-500 Jarosław – Dział Techniczny oraz na stronie internetowej Przedsiębiorstwa www.pwik-jaroslaw.pl Wykonawca pełniąc funkcję Inspektora Nadzoru działa w granicach umocowania określonego przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994r Prawo Budowlane (Dz. U. Nr 89 z 1994r poz. 414 z późniejszymi zm.)
- Wykonawca pełniąc funkcję Inspektora Nadzoru zobowiązany jest do wykonywania
obowiązków, jakie ciążą na Inwestorze ( Zamawiającym ), a w szczególności do
Przestrzegania ustaleń zawartych w Umowie Nr Z/2.18/I/1.2/6/06/U/11/06 o
dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Projektu
Z/2.18.I.1.2/6/06 „Ochrona zasobów wodnych- kanalizacja sanitarna dla Jarosławia
etap 1-3” w ramach
Priorytetu 1 – Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu
konkurencyjności regionów Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju
Regionalnego 2004 – 2006,
- Wykonawca pełniąc funkcję Inspektora Nadzoru zobowiązany jest do wykonywania
ciążących na nim obowiązków w oparciu o „Podręcznik procedur wdrażania
Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego” z uwzględnieniem
wszystkich aktualizacji,
- Wykonawca pełniąc funkcję Inspektora Nadzoru jest obowiązany na etapie prowadzenia
robót budowlano – montażowych do:
Ø Prowadzenie ogólnego nadzoru nad realizacją robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem robót.
Ø Stałe uczestniczenie w naradach technicznych problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego.
Ø Organizowanie i prowadzenie rad budowy dla przedmiotowej inwestycji.
Ø Udzielaniu zgody na wykonanie robót dodatkowych po uprzedniej akceptacji Zamawiającego.
Ø Podejmowanie wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu.
Ø Prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z prawem budowlanym.
Ø Uczestniczenia w kontrolach prowadzonych przez Instytucję Pośredniczącą i inne organy kontrolujące proces inwestycyjny,
Ø Stałe konsultowanie i fachowe doradzanie na rzecz Zamawiającego.
Ø Współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawczą w okresie realizacji inwestycji.
Ø Podejmowanie czynności mających na celu ochronę interesów Zamawiającego.
Ø Nadzorowanie koordynacji robót prowadzonych przez wykonawcę robót.
Ø Prowadzenie sprawozdawczości zgodnie z zawartą Umową Nr Z/2.18/I/1.2/6/06/U/11/06 o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Projektu Z/2.18.I.1.2/6/06 „Ochrona zasobów wodnych- kanalizacja sanitarna dla Jarosławia etap 1-3” w ramach
Priorytetu 1 – Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu
konkurencyjności regionów Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju
Regionalnego 2004 – 2006 oraz w oparciu o „Podręcznik procedur wdrażania
Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego” z uwzględnieniem wszystkich aktualizacji,
Ø Przygotowywanie na podpis Zamawiającego niezbędnych sprawozdań i harmonogramów w terminach wynikających z zawartej z Instytucją Pośredniczącą Umowy jw. oraz z „Podręcznika procedur wdrażania Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego” z uwzględnieniem wszystkich aktualizacji,
Ø Sprawowanie nadzoru nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z Prawem Budowlanym oraz zasadami działania inspektora nadzoru, a w szczególności:
- Kontrola jakości wykonanych prac budowlano – montażowych, zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno – budowlanymi oraz zasadami bezpieczeństwa w toku budowy.
- Sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości wyników badań) dotyczących materiałów i urządzeń.
- Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania i wyceny robót.
- Kontrola jakości wykonanych prac.
- Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowywanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania.
- Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu bądź rzeczoznawców.
- Ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego wszystkich niezbędnych branż, posiadających uprawnienia i doświadczenie w nadzorowaniu inwestycji.
- Bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z projektantami, wykonawcą, dostawcami usług i towarów oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur w terminie 2 dni od momentu dostarczenia ich przez Wykonawcę.
- Bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji.
- Zorganizowanie i dokonanie przy współudziale Zamawiającego odbiorów częściowych i końcowego oraz protokolarne przekazanie Zamawiającemu zrealizowanego zakresu inwestycji.
- Sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez wykonawcę za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy.
- Opracowanie końcowego rozliczenia prac budowlano – instalacyjnych oraz inwestycji i wystawienia dowodów PT w terminie 20 dni od daty końcowego odbioru oraz przedłożenie Zamawiającemu oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę ewentualnych usterek stwierdzonych przy odbiorze.
Po zakończeniu robót budowlano – montażowych do:
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Kryterium oceny ofert jest najniższa cena. Znaczenie kryterium - 100 %.
Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
Ofertę należy złożyć w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w Jarosławiu
Sp. z o.o., 37-500 Jarosław , ul. Tarnowskiego 28 , w sekretariacie – pokój 102 do dnia 14-11-2006r do godz. 1000
Otwarcie ofert nastąpiło w dniu 14-11-2006r o godz.1030 w Przedsiębiorstwie Wodociągów
i Kanalizacji w Jarosławiu Sp. z o.o., 37-500 Jarosław , ul. Tarnowskiego 28 , w świetlicy – pokój 104 .
Nazwa i adres Wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Nazwa: GRUPA INWESTOR Sp. z o.o.
Adres pocztowy:
Miejscowość: Rzeszów
Kod pocztowy: 35-326
Ulica: Graniczna 1b
Województwo: podkarpackie
Umowę o udzielenie zamówienia zawarto 08-12-2006r.
Uzasadnienie wyboru Wykonawcy:
Wybrana oferta złożona przez GRUPA INWESTOR Sp. z o.o., 35-326 Rzeszów,
ul. Graniczna 1 b za cenę 83 795,70,- zł brutto okazała się ofertą najkorzystniejszą w świetle przyjętych dla przedmiotowego postępowania kryteriów tj. uzyskała najniższą cenę.
metryczka
Wytworzył: Adam Lis (9 lutego 2007)
Opublikował: Adam Lis (9 lutego 2007, 11:40:10)
Ostatnia zmiana: Adam Lis (9 lutego 2007, 12:55:29)
Zmieniono: dod4
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 2490